Máte již založený požadavek a chcete zkontrolovat jeho stav.
Chcete doplnit informace k vašemu dotazu – pošlete e-mail na servis@faster.cz.
V často kladených dotazech jste nenašli odpověď – volejte 533 433 000 nebo 516 116 000.
Pro rychlejší a efektivnější komunikaci s týmem dohledového centra si připravte své číslo smlouvy nebo jiný jednoznačný identifikátor služby.
Název | Kompetence | Odkaz |
---|---|---|
Dohledové centrum | Hlášení poruch a řešení požadavků | https://dohled.faster.cz/ |
Webmail | Firemní e-mail | https://webmail.faster.cz/ |
ViPBX | Administrace virtuální ústředny | https://vipbx.faster.cz/asteriskadmin/root/ |
Z portal | Zákaznický portál (přehled nastavení služeb, fakturace) | https://portal.faster.cz/ |
Z dokumentace | Zákaznická dokumentace (API, Web Hosting) | https://dokumentace.portal.faster.cz/ |
Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy k problémům, související s kompatibilitou různého software, používaného uživateli pro užívání či správu služeb v Datovém centru (DC). Následující informace mohou řešení Vašich požadavků výrazně zjednodušit a urychlit, a to i v případě kontaktování dohledového centra.
Nevíte-li, z jaké IP adresy užíváte služby DC, můžete si tuto informaci jednoduše zjistit.
Změřte si svoji reálnou rychlost na Vašem internetovém připojení a postupujte dle pokynů XY /doplnit/.
Postupujte dle přiloženého návodu.
Používáme klienta TeamViewer (Windows, Linux, Mac) – stačí stáhnout tento bezinstalační balík.
Postupujte dle přiloženého návodu.
Ke správnému zalicencování databázového serveru od Microsoftu pomůže tento dokument.
Seznam, zveřejněný dle §73 odst. 7 zákona č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích naleznete ZDE.
Pravidla pro umisťování hardware do zákaznických racků v Datovém centru naleznete ZDE.